Argillà Argentona- Fira internacional de ceràmica

FIRA INTERNACIONAL DE CERÀMICA 1, 2 i 3 JULIOL 2022

TOTA LA INFORMACIÓ DE LA FIRA AL WEB argilla.cat

AQUÍ TENS EL PROGRAMA EN PDF

Obert el període de sol·licituds fins el 31 de març per a nous participants per a participar a Argillà Argentona 2022 - Fira Internacional de Ceràmica

El Museu del Càntir i l'Ajuntament d'Argentona es disposen a celebrar els dies 1, 2 i 3 del proper juliol una nova edició de ARGILLÀ ARGENTONA - FIRA INTERNACIONAL DE CERÀMICA.

La fira d'Argentona està agermanada amb les altres fires "Argillà" que es fan a Aubagne (França) i a Faenza (Itàlia), pel que els participants en aquestes dues fires tenen prioritat per a participar a la fira d'Argentona.

L'horari de la fira serà divendres de 17 h a 22 h i dissabte i diumenge de 10 h a 22 h (amb pausa de 14 h a 17 h), pels carrers centrals de la vila, amb demostracions de terrissa tradicional, tallers de torn i de rakú, mostra de cinema sobre ceràmica, exposicions de ceràmica contemporània, trepitjada de fang i altres.

Els nous participants seleccionats a participar-hi també passaran a formar part de la Fira Virtual Argillà Argentona des de la web www.argilla.cat on cada ceramista pot oferir els seus productes de forma permanent. Un cop acceptada la sol·licitud el participant rebrà informació dels textos i la documentació gràfica necessària per a la web. El Museu del Càntir va estrenar el 2020 Argillà Argentona – Fira Virtual de Ceràmica, un espai on es desenvolupen, en línia, gran part de les activitats de la fira presencial que celebrem anualment pels carrers d’Argentona.

Al lloc web: www.argilla.cat, s’hi troben representats gran nombre dels expositors que assisteixen anualment a la fira, amb la seva oferta ceràmica, així com vídeos on es mostren diferents aspectes de l’ofici de ceramista filmats expressament per a l’ocasió, com una cuita amb la tècnica del rakú, o demostracions de terrissa tradicional a càrrec del terrisser Josep Matés, una visita virtual al museu i d'altres activitats que any darrere any hi anirem afegint.

Els preus de la fira són els mateixos de la última edició (que es van reduir considerablement):
•parada de 3 x 2 m = 100 Euros + 17 € (taxa municipal)
•parada de 6 x 2 m = 200 Euros + 34 € (taxa municipal)

El preu de la fira inclou:
•1 para-sol o carpa plegable de 3 x 2m. + 1 taula de 2,5 x 1m. + 1 reixa per cada parada de 3 m (2 reixes a les parades de 6 m), segons la demanda de cada participant.

El preu NO inclou carpa ni connexió elèctrica. Aquests elements es poden contractar a part al full d’inscripció, segons aquests preus:
•Carpa de metall amb cobert vegetal de 3 x 2m = 50 Euros (inclou muntatge al lloc assignat)
•Connexió elèctrica = 25 Euros (només per als participants que portin peces electrificades)

Qui ho desitgi pot portar la seva pròpia carpa o estructura de parada, dins l’espai contractat (màxim 3 metres de fondària).

Allotjament: Cada participant ha de resoldre l’allotjament pel seu compte, si bé hi ha la possibilitat d’allotjar-se a preu econòmic en cases particulars d’Argentona. S’enviarà als inscrits un llistat d’hotels i altres allotjaments que han pactat un preu especial per als participants a la fira.

Dinar: L’organització disposarà un menjador amb dinar per als participants a un preu econòmic.

Procediment d’inscripció i pagament: Els nous ceramistes i terrissers que hi vulguin prendre part han d'adreçar al Museu del Càntir, entitat organitzadora, un formulari d'inscripció mitjançant el següent link (clica aquest link), 6 imatges de la seva obra, 1 imatge del lloc de venda i el CV professional, ABANS DEL DIA 31 DE MARÇ. Les sol·licituds seran avaluades per la comissió organitzadora de la fira. Es notificarà per correu electrònic l'acceptació o no de les sol·licituds presentades. El pagament es farà a partir de que rebeu el document de liquidació (en cas que la vostra sol·licitud hagi estat acceptada) i en cap cas més tard del 30 de maig. Els participants que no hagin fet efectiu el pagament en aquesta data quedaran descartats per aquesta edició.