Argillà Argentona- Fira internacional de ceràmica

www.argilla.cat

FIRA INTERNACIONAL DE CERÀMICA 5, 6 i 7 JULIOL 2024

TOTA LA INFORMACIÓ DE LA FIRA AL WEB argilla.cat

-----------------------------------------------------------------------------------------------

De l'1 de gener i fins el 31 de març del 2024, obert el període de sol·licituds per a noves participacions a Argillà Argentona 2024 - Fira Internacional de Ceràmica

Procediment d’inscripció i pagament:
Els nous ceramistes i terrissers que hi vulguin prendre part han d'adreçar al Museu del Càntir, un formulari d'inscripció mitjançant el següent link (clica aquest link), 6 imatges de la seva obra, 1 imatge del lloc de venda i el CV professional, entre l'1 DE GENER i el 31 DE MARÇ 2024.
Les sol·licituds seran avaluades per la comissió organitzadora de la fira. Es notificarà per correu electrònic l'acceptació o no de les sol·licituds presentades.

El pagament es farà a partir de que rebeu el document de liquidació (en cas que la vostra sol·licitud hagi estat acceptada) i en cap cas més tard del 30 de maig. Els participants que no hagin fet efectiu el pagament en aquesta data quedaran descartats per aquesta edició.

El Museu del Càntir i l'Ajuntament d'Argentona es disposen a celebrar els dies 5, 6 i 7 del proper juliol una nova edició d'ARGILLÀ ARGENTONA - FIRA INTERNACIONAL DE CERÀMICA.

La fira d'Argentona està agermanada amb les altres fires "Argillà" que es fan a Aubagne (França) i a Faenza (Itàlia), pel que els participants en aquestes dues fires tenen prioritat per a participar a la fira d'Argentona.

L'horari de la fira serà divendres de 17 h a 22 h i dissabte i diumenge de 10 h a 22 h  (amb pausa de 14 h a 17 h), pels carrers centrals de la vila, amb demostracions de terrissa tradicional, tallers de torn i de rakú, mostra de cinema sobre ceràmica, exposicions de ceràmica contemporània, trepitjada de fang i altres.

Al lloc web: www.argilla.cat, s’hi troben representats els expositors que assisteixen anualment a la fira, i que vulguin formar part de la web Argillà Argentona, amb la seva obra, així com vídeos on es mostren diferents aspectes de l’ofici de ceramista, com una cuita amb la tècnica del rakú, o demostracions de terrissa tradicional, una visita virtual al museu i d'altres activitats que any darrere any hi anirem afegint.