Traditional Portuguese pottery

Portugal historically has a huge diversity of pottery and ceramics activity, with a wide range of products that range from handmade to industrial. Today it is one of the most important producers of utilitarian and decorative ceramics in Europe, and it also has a handicraft production that manages quite well to combine tradition and innovation, emerging a new set of producers that are revitalizing various pottery centers and potters from all over the country.

Cerámica tradicional portuguesa

Portugal tiene históricamente una enorme diversidad de actividad alfarera y cerámica, con una amplia gama de productos que van desde su origen artesanal al industrial. En la actualidad es uno de los productores más importantes de Europa en cerámica utilitaria y decorativa, y cuenta también con una producción artesanal que se las arregla bastante bien para combinar tradición e innovación, emergiendo un nuevo conjunto de productores que están dinamizando diversos centros alfareros y ceramistas de todo el país.

Ceràmica tradicional portuguesa

Portugal té històricament una enorme diversitat d’activitat terrissera i ceràmica, amb una àmplia gamma de productes que van des del seu origen artesanal al industrial. En l’actualitat és un dels productors més importants d’Europa en ceràmica utilitària i decorativa, i compta també amb una producció artesanal que se les arregla prou bé per combinar tradició i innovació, emergint un nou conjunt de productors que estan dinamitzant diversos centres terrissers i ceramistes d’arreu del país.

Pàgines

Destaquem

Ceràmica tradicional portuguesa

Heitor Figueiredo. Contentores e contenores

Després de rebre la invitació d’exposar al Museu del Càntir, vaig començar a reflexionar sobre quines obres podria

Jordi Marcet i Rosa Vila-Abadal. Cal·ligrafia puntual

Aquesta exposició és una reflexió, una síntesi entre estructures geomètriques (cos) i lletres, números i punts (pell)

Marta Duran. Jardí Pintat

Marta Duran fa un cant a la vida amb els seus jardins flotants Marta Duran va estudiar biologia i es va especialitzar

Fira internacional de ceràmica. Argillà Argentona

5, 6 i 7 de juliol de 2019  PAÍS CONVIDAT: PORTUGAL Fira Internacional de ceràmica amb aproximadament 70 artesans

Cursos intensius d'estiu

Cursos intensius de ceràmica d'un mes de durada per a nens i nenes de 3 a 12 anys

Càntir'18

Reserva

Fes ara la teva reserva del càntir de Joan i Pol Cruanyes i Carles Brassó
Mides: Alt: 27 cm - Ample base: 20 cm
Tirada numerada i limitada a un màxim de 3.000 exemplars
Preu: 23 Euros

juny 2019

dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.

Diada de la Flor - L'Ou com balla a la font

Hola Ceràmica!

Master Class a càrrec del ceramista Alberto Bustos

Butlletí