69 Festa del Càntir 2019

04/08/2019

Dia 4 d'agost, Sant Domènec - Festa Major d'Argentona.

La Festa del Càntir, recuperada l'any 1951, se celebra sempre el dia de Sant Domènec, el 4 d'agost al matí. És en aquest matí que es fan els actes de més tradició, com la renovació del "vot de poble" per part de l'alcalde de la vila, la benedicció de les aigües de la font de Sant Domènec, la benedicció i venda del "càntir de l'any" i els jocs de força i enginy a l'entorn de l'aigua i el càntir.

ACTIVITATS 69 FESTA DEL CÀNTIR

A les 7 h, a la Font de Sant Domènec
Posta de càntirs
Preparació per a la seva benedicció i venda del Càntir de disseny de Miquel Milà sota la coordinació de Quim Larrea
Col·labora: Forn de llenya Can Moré

A les 10 h, a l'Església Parroquial
Ofici en honor a Sant Domènec

A les 10 h
Obertura del Museu del Càntir i de les exposicions

A les 10,30 h, a la Plaça de Vendre
Gran Xarbotada: Jocs infantils a l'entorn del càntir. Premis per a tots els participants.
Col·labora:Frankfurt JJ

Paral·lelament
Aixecadeta de càntirs. Concurs infantil
Organitza: Museu del Càntir i Amics del Museu del Càntir
Patrocinen: Tallers Barfla S.L., Català Assegurances, Piscines Argentona, Enforma Socks, Forma’t centre esportiu, Taller Julián, Mingo excavacions, CaixaBank, Bankia, NutriSport
Categories masculina i femenina
Premis per a tots els participants
Obligatori calçat esportiu.
Inscripcions al museu: 93 797 21 52

A les 11,30 h, a la font de sant Domènec
Tradicional benedicció de les aigües de la font i dels càntirs de l’any i renovació del “Vot de poble” a càrrec de l’alcalde d’Argentona.
Venda de càntirs a la parada del costat de la font

A les 12,30 h, a la Plaça de Vendre
Aixecada de càntirs. Des de 10 a 200 Kg.
Organitza: Museu del Càntir i Amics del Museu del Càntir
Categories masculina i femenina.
Premis de 200 €, 100 € i 50 € + trofeu per als tres millors classificats en cada categoria.
Obligatori calçat esportiu per a tots els participants.
Inscripcions al museu: 93 797 21 52

PROGRAMA FESTA MAJOR EN PDF