CONDOL PER LA MORT DEL SR. EMILI FABRÉS I COT

El Museu del Càntir està de dol per la mort, als 96 anys, del Sr. Emili Fabrés i Cot (1924 – 2020) únic membre que restava viu del “Amics del Museu del Càntir” que en els anys 50 varen iniciar la Festa del Càntir d’Argentona. També fou fundador , junt amb la resta d’Amics liderats per Jaume Clavell, del Museu del Càntir d’Argentona l’any 1975 i membre del seu Patronat Municipal des de la seva creació l’any 1984 fins a l’any 1999 en que en va passar a ser-ne Membre d’Honor.

L’Emili, de personalitat molt afable i bondadosa, fou una persona clau en la dinamització cultural de la Vila d’Argentona i va col·laborar amb el museu i la Festa del Càntir fins fa pocs mesos.

El Patronat Municipal del Museu del Càntir, l’equip del museu i els Amics del Museu, mostrem el nostre dolor davant d’una pèrdua tan gran. El Sr. Emili estarà sempre en el nostre record.

DESCANSI EN PAU!