CANCEL·LADA ! 70 Festa del Càntir 2020

04/08/2020

Dia 4 d'agost, Sant Domènec - Festa Major d'Argentona.

La Festa del Càntir, recuperada l'any 1951, se celebra sempre el dia de Sant Domènec, el 4 d'agost al matí. És en aquest matí que es fan els actes de més tradició, com la renovació del "vot de poble" per part de l'alcalde de la vila, la benedicció de les aigües de la font de Sant Domènec, la benedicció i venda del "càntir de l'any" i els jocs de força i enginy a l'entorn de l'aigua i el càntir. Malauradament, donat el context de pandèmia en el que vivim, aquest any els jocs s'han hagut d'anul·lar.

ACTIVITATS 70 FESTA DEL CÀNTIR

A les 7 h, a la Font de Sant Domènec
Posta de càntirs

Preparació per a la seva benedicció i venda del Càntir de disseny d'André Ricard sota la coordinació de Quim Larrea